3 februari

Jag slog ihop benen med sitsen i förrgår, men ni kommer få se bilder på det lite senare (som kompensation sätter jag in en bild på ett karvsnitt jag ska göra på locket till en krympburk). Den basade granen (som ska bli ryggstöd/handtag) har jag inte satt fast än eftersom jag vill att pallen ska torka först. Tyvärr har jag fått några stora oroande sprickor i ena sidan på sitsen, men jag och Jögge tror att det inte är någon större fara om det får torka långsamt.

I helgen har Lina och Emma inflyttnigsfest. Under lördagen ska vi åka på loppisar och antikaffärer och titta på gamla saker och inspireras!


Kommentarer
Postat av: mormor

Här har vi bara -16.

kramar från Udden

2012-02-04 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0