28 oktober

Jag har fotsatt tillveckningen av min armband för att kunna lägga dem på tork i helgen Nu har jag faktiskt en hel hög. Det är roligt att tillverka sådana små grejer, för det går fort och det känns och syns verkligen att man har gjort någonting. Precis samma sak är det med smörknivarna. Väldigt tacksamt.

Igår kväll hade vi skräckfilmskväll hemma hos Lina med träklassen. Det var jätteroligt, men läskigt förstås. Vi sov alla över också och det var mysigt. Men det såklart inte mycket sömn, så hela dagen idag har alla varit jättetrötta. Tur att vi bara gick till klockan tolv och att det inte var jättetvång på att jobba. Alla var dessutom klara med sina två korgar som var målet för veckan.

Nästa vecka är det höstlov. Först ska jag vara på Strömstugan med familjen under helgen. Sedan åker jag hem och fyller år på onsdagen (tänk att jag redan fyller 20 år!), och på torsdagen åker jag ner till Amanda och Göteborg. Det blir nog en fin vecka.



Nu är det mittimellanväder här. Jag hoppas snön kommer snart. Men helst inte under lovet, för då är jag ju inte här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0