26 oktober

Vi knatar på med korgarna. Det är dock lite färre ångestskrik än det var i måndags. Jag är färdig med första korgen och har börjat på nummer två. Den blir ganska liten och får två handtag på sidorna. Jag undrar hur det kommer gå. Det är samma teknik som man använder när man vrider vidjor, det vill säga förjävligt. Men det ska nog gå bra.

Jag har tillverkat fler armband idag som jag ska lägga på elementet på tork över natten. Jag har också krympt fast ett armband på handen. Jag kommer alltså aldrig kunna ta av det. Igår linoljade jag det så att det ska bli lite mer vattenbeständigt. Emelie tyckte jag var lite nördig med mitt armband och mitt grankvistsörhänge. Men jag tycker det är fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0