13 oktober

Ludde kom upp i träsalen och hade köpt fyra bildhuggarjärn i butiken. Det var tydligen rea. Så Lina och jag rusade dit när vi slutade, och var nästan där i en timme innan vi bestämt oss för vilka vi skulle ha. Jag gick till och med tillbaka en stund senare och plockade åt mig ett till. Sådan lycka!

Jag har efter mycket om och med kommit fram till hur min platta ska se ut. Jag känner mig lite stressad, eftersom jag har mycket att göra. Men nu har jag i princip gjort klart boken, och skissat ur hela texten. Så i morgon blir det min karvsnittskniv och jag. Dessutom ska jag (om jag hinner!) göra nagelsnitt på en av mina krympburkar och göra klart skeden till Kyrre.

Vi hade kör idag. Fantastiskt fint och roligt som vanligt. När vi var klara sjöng jag, Lina, Emelie och Ludde några av sångerna för Jögge som satt och jobbade inne i träsalen. Han blev glad.




Kommentarer
Postat av: mormor

Vad ni hinner med mycket. Det är jättefint med alla dina bilder. Då förstår man bättre vad det är du berättar om. Dina saker är väldigt fina.

Kram från Udden

2011-10-15 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0