19 januari

Äntligen!

I en vecka har vi varit utan internet här uppe på berget. Och idag kom det äntligen tillbaka! Därför har jag inte kunnat maila, kolla facebook, göra bankärenden eller blogga. Men tacka vet jag den vanliga posten. Jag har fått tre brev: ett från Frida, ett från HuvaN och ett från Pelle. Mycket läsnöje. Och så har jag spelat en himla massa Heroes 2, som är en jättegammalt dataspel från början av 90-talet.

Jag ska uppdatera er mer om vad som hänt här uppe (vilket är en hel del!), men nu är det kör och jag är redan försenad!

Kommentarer
Postat av: mormor

Härligt att du är igång igen!

Kramar från Udden

2012-01-20 @ 17:56:45
Postat av: Pappa

Roligt att du har fart på även utan digitala anslagstavlan. Kraam från pappa, snart ses vi !

2012-01-20 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0