28 september

Fortsättning på drakarna. Jag tycker faktiskt det är jätteroligt, speciellt att det blir något så stort, även om min är förhållandevis liten om man jämför med de andras. Dessutom har jag gjort ett par öron till min drake idag. Meningen var att den ska skulle ha både vingar och öron, men nu får den vingöron istället. Så den flyger med öronen.

Anja, vår lärare, hade tagit med sig en massa godis till eftermiddagsfikat. Reglen var att man inte fick äta det förrän man hade slöjdat något av det först. Så vi satte igång och gjorde godisdrakar av marsmallows, godissnören, jelly beans och kristyr som lim. Jättefint. Och roligt. Gott förstås.



Godisdraks-fight!



Min drake och dess öron.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Astuffa öron hördu!

2011-09-29 @ 14:27:14
Postat av: pappa

Jeps, kivat korvat! Kram, pappa.

2011-09-29 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0