8 november

Idag var det "Fisdag", det vill säga fisk- och filmdag. Då bänkar vi (alla sex i klassen) oss framför tvn och tittar på en film, helst något sjöldrelaterat. Sist såg vi en inspelning av en konsert där det spelades musik och slöjdades live på scenen. Både Jögge och Beth var med. Idag blev det dock South Park (tecknad skämtserie).

Jag är klar med mitt knivskaft och lästen (formen man gör för att forma knivslidan på). Jag har också börjat fila på mitt andra skaft som ska bli till det knivblad jag smidde själv för ett drygt år sedan. I morgon ska vi gå igenom läderarbetet och det ska bli jätteroligt.



Här har vi Lina och Ramon som diskuterar Linas skaft.



Min kniv och tillhörande läst. Tyvärr ser ni skaftet från inte-lika-snygg-hållet, men jag hoppas det är okej. Masurbjörk, som tidigare nämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0