28 november

Nu har det äntligen kommit snö! Jag hoppas verkligen att den stannar. Jag, Emelie och Sofia åkte ner till Insjön och köpte oss varsin stjärtlapp efter middagen (Emelie köpte en pulka också) som vi invigde så fort vi kom hem igen. Det var mycket roligt! Och stjärtlapp är inte alls så farligt som jag minns det. Men pulka är fortfarande det bästa!

Den här veckan har vi färg och form med en kvinna som heter Anna Sjons. Hon är en riktig dalatant och säger ofta "Meen du..." när hon kommer på något eller ska framföra en åsikt till någon. Det är många som har tagit efter det och driver lite med det. Det är väldigt roligt. Efterso jag fått höra uttrycket så många gånger, men inte träffat henne förrän nu, blev det väldigt tydligt med vad de menade när folk beskrev henne för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0