14 maj

Mitt syskrin är färdigt. Nu är det mest småsaker kvar att göra klart. Vårutställningen och avslutningen närmar sig med stormsteg, och det känns läskigt och ledsamt att det snart är slut. Det finns så mycket mer jag vill hinna göra! Helst skulle jag vilja ha sommarlov här uppe, och att alla skulle vara här. Att vi fick göra vad vi ville och ha fri tillgång till verkstäderna. Det skulle vara fint. Bara en enda lång slöjdsommar.



Här är "ta med sig-lådan" och draglådorna.



"Ta med sig-lådan" på sin plats i skrinet.



Allt färdigt!

Kommentarer
Postat av: Millan

JÄVLARIMIG vilket snyggt syskrin.

2012-05-14 @ 22:12:00
Postat av: Millan

FANTASTISKT hantverk. Otroligt rent och stiligt. Vacker färg! En riktig tiopoängare. Bra jobbat!

Fantastiskt fin detalj att mittendelen är välvd på ta-med-lådan.

Eleganta gångjärn var det också.

Jag skulle säga att jag inte finner ord men det gjorde jag ju uppenbarligen.

Otroligt fint verkligen.

2012-05-14 @ 22:16:12
Postat av: Fritchof

Jag håller med Milla, helt FANTASTISKT. Pariserblå var verkligen bäst! Önskar vi kunde klona skrinet så att jag fick ett också. Himla vackert, du är awesome.

AWESOME.

2012-06-08 @ 13:46:29
Postat av: Jonas

Hej vilket intressant blogg! Synd att du inte bloggat på länge nu, hoppas du tar upp det igen. Jag kommer garanterat att följa den :). Hoppas inget tråkigt har hänt.

2012-09-08 @ 08:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0